Keto lody slonecznikowe

Podstawowy przepis na najprostsze lody śmietankowe wzbogaciłam dziś o 75g ziaren słonecznika.
Zmiksowałam a dalej kręci maszyna.
Otrzymałam wiele zapytań o moją bohaterkę lodową.
Oto ona.




To jak widzicie jest maszyna Arctic, wykorzystywana w kawiarniach i restauracjach do wyrobu naturalnych lodów. Za jednym zamachem może zrobić maksymalnie 1,5 litra lodów. Zauważyłam,  że jak robi około 1 - 1,2 litra jest najlepiej, ponieważ  lody w trakcie kręcenia nabierają puszystości i masa czasami podwaja swoją objętość, Więc jak jest jej za dużo może wyjść z pojemnika.
Po wybraniu czsu mrożenia oraz wlaniu masy na lody do misy zamyka się pokrywę i w zasadzie tyle. Maszyna sama mrozi i miesza, nie trzeba niczego mrozić w zamrażarce wcześniej. To naprawdę wygodne :)
Uprzedzę od razu Wasze pytania: nie, nie płacą mi za reklamę :)
Wypróbujcie dodanie ziaren słonecznika do swoich lodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chrupiące tofu w czerwonym sosie