Keto lody kawowe oraz truskawkowe

Nawet nie domyślacie się, ile radości mi daje moja maszyna do kręcenia lodów :-D
Właśnie zjedliśmy te pyszne lody kawowe z truskawkowymi i życie w tym upale znowu stało się piękne 💝

Bazą do obu smaków lodów były najprostsze lody śmietankowe.

Do lodów kawowych dodałam kubek mocnego espresso a do truskawkowych zmiksowane 400g świeżych truskawek.

Maszyna potrzebowała 60 minut do zamrożenia jednej  masy, przełożyłam ją do pojemnika i przechowałam w zamrażarce. W tym czasie mroziły się kolejne i tym sposobem po 2h zjedliśmy naprawdę pyszne lody. Cieszę się jak dziecko. 😁

Oczywiście nie mając maszyny do lodów blendujecie składniki na gładko i mrozicie 4h co 30 minut mieszając by nie mieć lodu zamiast lodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chrupiące tofu w czerwonym sosie