Najprostsze keto lody śmietankowe

Do tych lodów potrzebujesz wyłącznie 3 składniki :-)
Prościej już chyba się nie da, a smak tych lodów jest taki, jakby mistrz kuchni robił je pieczołowicie kilka godzin!


Do wykonania tych lodów potrzebujesz:


  • 330g śmietany 30% (akurat tyle ma duży kubek śmetany w Biedronce)
  • 70g erytrytolu
  • 250g serka mascarpone 
  • ew. do smaku koncentrat wanilii lub kilka jej ziarenek


Sposób wykonania najprostszych keto lodów:

Śmietanę 30% ubij z erytrytolem na puch a potem ubijając delikatnie dodawaj serek mascarpone oraz ew. wanilię.
Przełóż do pojemnika na lody, zamroź.

Mieszanie w trakcie zamrażania spowoduje lepsze napowietrzenie masy i większą puszystość, ale jak jesteś takim leniem jak ja, to zapomnij o mieszaniu. Włóż do zamrażarki i po około 4-5h masz gotowe lody.
Innym wyjściem jest użycie maszyny do lodów - tak, to szczyt lenistwa i dlatego wypatrzyłam kiedyś na aukcji używaną maszynę, jakiej używa się w kawiarniach do robienia lodów. Miesza i jednocześnie zamraża a ja w tym czasie mogę się napić kawy :)


Polecam.
Smacznego!

2 komentarze:

  1. dziś zrobiłam na jutro będą a że jestem leniem wszystko razem wbiłam dzięki za przepis dodałam tylko maliny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kalorii ma jeden lód?🙂

    OdpowiedzUsuń

Chrupiące tofu w czerwonym sosie