Chrupiące tofu w czerwonym sosie


 Przepis oryginalny dla 4 osób:

Znajdująca się w przepisie maka ziemniaczana, choc nie jest ketogeniczna, to jej ilosc jestbtak znikoma, ze nie wplywa znaczącoaxząco na wynik makro.

Jesli jestes na adaptacji, zostaw ten orzepis na inny termin.


Składniki:


2 opakowania tofu

Pół kubka mąki ziemniaczanej do obtoczenia pokrojonego na kawałeczki torfu, dzięki temu skórka jest naprawdę chrupiąca. 


Sos:

Szklanka domowego bezcukrowego ketchupu

Łyżka erytrytolu

Łyżka papryki słodkiej

Łyżeczka chilli


 sposób wykonania:


pokrojone tofu wrzuć do miski i posyp mąką ziemniaczaną, podrzucając wymieszaj wszystko tak aby tofu się oblepiło mąką a następnie usmaż na złoto.


W garnku podgrzej składniki na sos a następnie wrzuć usmażone tofu i wymieszaj, posyp prażonymi pestkami dyni.

2 komentarze:

  1. Witaj, Małgorzato!

    Jejku, to wszystko wygląda tak smakowicie, że zaczynam się obficie ślinić na widok tych pyszności!

    Tak sobie przeglądam Twoją stronę i już widzę, że jest skarbnicą wielu cennych przepisów i informacji. Sałatka z pora wyjątkowo głośno do mnie przemówiła - miałam wielokrotnie w lodówce selera i pora, nie bardzo za to miałam pomysł co z nimi zrobić, a raczej jaką sałatkę/surówkę. Koniecznie muszę wypróbować Twój przepis.

    Dziękuję za wizytę u mnie :) Tak się zastanawiam, jak do mnie trafiłaś?

    Wszystkiego najlepszego na ten nowy rok - oby wiosna zagościła u Ciebie szybciej niż zazwyczaj, a powikłania po koronawirusie jak najszybciej stały się wspomnieniem. Pięknych zbiorów i przetworów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że tutaj komentuję - ten powyższy komentarz miał pojawić się na Twoim drugim blogu, ale nie wiedzieć czemu, miałam problemy z jego publikacją. Tutaj na szczęście poszło bez problemów.

    OdpowiedzUsuń

Chrupiące tofu w czerwonym sosie